BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 19, 2009

tension...





nape ea, biler ade jer pekara yg tak bagus datang
msti d dahulukan dgn keseronokkan...

bnyk kali sya perhatikan orang2 d sekeliling saya
merasai perkara mcm ni...
nape ea, ade jer yg sampai menjadi2 tahap

tension nyer...



ade plak sampai tak ingt dunia wat pekara2
bodoh , ada plak yg cari mangsa, dan yg paling teruk salh kan
takdir...

nape ea, yg buruk datang selepas yg baik...
aku tak tau ape tanggapan orang mngenai hal ini...
mugkin peringatan mungkin juge ada maksud lain...




tapi bagi saya setiap yg datang ade hikmahnya...

..................








saya pon slalu gak dapt merasai
pengalaman mcm ni,
buruk dahulu baharu baik...
tapi rasenya da mcm tak der efek kat saya...
mungkin sbb slalu da rasa...mungkin ler...



p/s: mentaliti kuat d sbbkan iman dan dugaan pahit n manis.....

aslmkum...lame tak publish post...

almaklum ler, melaram jer tak de masa..

ni nak wat citer baru untuk d publish, versi general...kih3..

harap dapat berikan yg trbaik...

There was an error in this gadget